duminică, 18 octombrie 2009

Lumina...cand te golesti de mizerii...te umplii de lumina

Aveam niste betisoare pentru frigarui luate mai demult, care au fost
masurate sa fac ceva din ele
ceva ce n-am mai facut ...
am dat de ele...
Am avut o experienta cu o seara inainte
prin activarea campului dublu Merkaba
tridimensional intr-o comunicare
cu o prientena din Iasi
si m-a chemat...
Lustra asta s-a facut practic singura...( =))) )
nu credeti ca au inceput betele sa zboare si sa se
lege :))))).....
Am inceput sa le leg subit fara a sti
ce fac exact...
au aparut 2 triunghiuri apoi am simtit nevoia
sa le suprapun sa le leg si sa mai fac triunghiuri
si sa le suprapun iar si iar sa le leg....
lungimea funiei a fost exact aleasa fara sa imi
calculez nimic , modul de legare
tipul de impletitura pe care l-a
"sugerat" claudia subit cand am zis oare cum
sa fac incheierea aici
Toate au curs ....
Acest arhetip s-a re - construit practic singur...
Nu stiu cati dintre voi aveti vro cunostinta despre
geometria sacra , daca nu aveti cautati o sa
ramaneti surprinsi , eu ma mir la
tot pasul mai nou:)

Alegeri inspirate!

Daca cineva vrea lustre scrieti-mi le fac doar la comanda!
Pretul este de 52 de lei.






There is a space where ther is no good or bad , no blak or white
no God and Devil, no stillness but no movement,
no happiness or sadness ....
i can only say is a Dark Lighten place...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu