marți, 27 octombrie 2009

bufoni...si bufonite...-...buffoons and ladybuffons



ca sa vezi :))))
si eu sunt un bufon....mi-am scris toate postarile
pana acum de la coada la cap nu....
nu ma intrebati de ce
ca sa realizez acum ca si asa
merge destul de repede
varianta cealata mi se parea mie mai rapida
=)))
inca odata nu ma intrebati de ce....
Cercei astia imi aduc aminte
de bufonii regali ....
cand eram mic era o
emisiune pe Tvr 1 cu
Arlechin :)))))

Cercei Arlechin
facuti cu mana

Cod C20 pret 18 lei (disponibili)

si ca sa vezi ca defapt am mai incercat=))))))
si acum stiu de ce scriu de la coada la cap
:)))))
:))))))

Colored beads ...they remeberd me of court buffoons so i
named them after this so
much apreciated
position a few centurys ago ...that has becomed
today a way of beeing...
evrey body is a buffoon hiding him self behind a mask
just for the sake of watever....
Truth Shall Set You Free...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu