miercuri, 21 octombrie 2009

Inger sau demon-Angel or Demon

sa reusesti sa gasesti starea de echilibru
insemna sa te cunosti...
sa sti ce si cand sa asculti, cum sa asculti
si cum si ce sa faci, sa fi mereu in
echilibru indiferent ce s-ar intampla
afara...

www.artairbrush.ro

Colier si cercei Sheeba
Ametist si perla naturala
Cod S08
pret 40 lei
(vandut)




it is so full of joy and in the same time
can bring so much pain....
if you look at it from this point of view Love
is dual its like a scale tending to lean
in the side you pay more attention to...
but if it behaves like this , to depend upon
Us...
The Equilibrium Is What We Should Find!

Sheeba neckless and earrings
amethyst and natural pearls
Code 08 price 12 euro (Sold)

2 comentarii:

  1. nu mai am cuvinte...stau si ma intreb...de ce?...de ce alex a inceput sa face cercei?nu prea gasesc raspuns dar imi trece ceva prin cap...:D...poate s-a gandit:cu ce putem sa le impacam pe aceste fiinte care nu ne cred k aseara am fost cu baietii la o bere?(nu k la el ar fi cazul dar sigur s-a gandit la restul masculilor;)))oare ce si cum sa fac sa ii ajut si pe restul? si gandindu-se el si meditand si reflectand i-a venit o idee:femeile sunt impacate adesea cu un cadou,de obicei o floare...dar de ce sa rupem acele plante care ne infrumuseteaza lumea?o sa fac altceva...dar ce?a mai stat el si s-a gandit pana i-a venit o idee:bijuterii.DA!!!asta e bijuterii si ca sa fie si mai placut vor fi unicate,facute de mana mea...presupun ca asta a fost unul din motivele pt care a facut aceste pretioase bijuterii,dar sunt sigura k nu e singurul...sunt pretioase...sunt divine...tine-o tot asa si nu uita ceea ce vrem noi...pune-te in locul nostru;)multu din partea tuturor

    RăspundețiȘtergere
  2. o clipa ....e suficient sa te opresti pentru o clipa ...complet din ceea ce crezi ca esti si totul se dezvaluie pana si motivul pt care m-am apucat eu de cercei....incearca!

    RăspundețiȘtergere