marți, 27 octombrie 2009

din manutele tale galma mica - from your little hands

si-a ales singur forma...
Mi-a zis : Eu vreau inimioara...
apoi si-a ales culorile si a pictat cu mine duminca
m-a vazut ca pun pe a mea diverse bucatele de hartie
a pus si el ....
apoi a colorat in interior asa cum a putut cu limbuta
afara :)
frumosul meu artist
l-am ajutat doar sa incheie
cu tusa de negru atat...
Saptamana trecuta am fost impreuna
la un curs de hobby art si o sa va arat
ce a reusit sa faca si acolo ....
minunata comoara asta micuta!

cutiuta lu' Bogdi...




There is so much all of us could do
and still i am speechless seeing
what ar this lilttle hands capable of
my son's little box...
i do not want to sell it...but his choice
was for me to put it on sale
there is no price i can't estimate
this is to precious for me...

Bogdan's small box

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu