miercuri, 14 octombrie 2009

cand toamna trece in iarna

cand vine toamana si lucru la camp e gata
oamenii la tzara incep sa se ocupe
de lucruri casnice ...
unii beau alti dorm alti ....
eu m-am gandit sa fiu un taran mai aparte
si sa fac ceva care sa ridice in
ochii femeilor si sa imi confere o
aura de don juan rural
asa ca sa fiu si
eu in ton cu
de-al de Brad Bitt si
Johny Deep
Eu Taran Autentic ma declar ProWumen!
sidef, coral si perle in pandativ , cercei si bratara
pe saten si snur

cod S06
Pret 45 lei
(disponibil)




Blue sky blue...

there is a fine line between the sky and earth
at the sunrise,
that place is the same but different to each one of us

Coral...gray coral, blue sidef and pearls
Code S06
Price 11 euro
(available)

2 comentarii:

  1. stii....asa se intampla cand tzaranca intalneste printul.....il considera de o seama cu ea....dar asta nu ii grav.mai grav ii cand "cineva" intalneste printul,isi da seama de valoarea lui dar nu vrea sa recunoasca...:D cred ca intelegi tu ce vreau sa zic :))

    RăspundețiȘtergere