sâmbătă, 12 decembrie 2009

Cate ceva despre geometrie

N-am iubit in mod special matematica in scoala
cred ca motivul este felul in care mi-a fost predata
tot timpul am considerat-o stiinta rece.....
abstracta...
insa am ramas surprins,...sa descopar una din multele fete ale matematicii,
e drept ca folosim numere...si ca matematica e locul numerelor
in mod cert ca si mine in mod frecvent
folositi matematica in mod bazic ,
algoritmi, functii, teoreme si alte notiuni de gen
daca nu sunteti pasionati de matematica ies din sfera de constienta si ramanem cu baza matematicii...,
si totusi uitati-va la aceste flori...

matematica bazica...
hmmm oare stie natura matematica,
probabil pitagora mi-ar tranti un bat zen peste spinare pentru o afirmatie
de gen....
Natura este Matematica
dar aplicata
Geometria Sacra este baza pe care se cladeste toata realitata
noastra
In natura matematica e prezenta in fiecare infinitezimala particula
Hermes Trismegistul a spus
Precum Sus Asa si Jos...
sus...
jos...
hmmmmmmm
Sistemul nostru solar interesanta aranjare atat de precisa
ca pe a 3 -a planeta de la soare e viata...
Uitati-va la aceste flori...


daca exista forte pe planeta asta care pot structura asa ceva
si daca e matematica aplicata
noi facem parte din natura asta e
un fapt...
supusi acelorasi forte...
dar structurate diferit...
aceasi geometrie
aplicata altfel...






Amintiti-va un lucru simplu sa va puneti intrebari
si sa fiti atenti in jur ...
Iubirea E Matematica Pura!
Noi suntem Matematica Pura!
Totul e Matematica Pura!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu