miercuri, 18 noiembrie 2009

Workshop Hobby Art

Hop-la
asa am ajuns la acest minunat eveniment...
am intrat sa cumpar ceva
din magazinul de hobby si m-am trezit angrenat intr-un curent care
m-a adus la ceva foarte fain ce
s-a intamplat la sfarsitul lui octombrie
am aici doar rezultatele caci pozele de la
organizatori inca nu le-am obtinut o
sa iau curand legatura cu ei ....

ce e foarte interesant e ca inainte cu vro 2 zile
de eveniment ma intrebam : Oare cum o fi concret Tehnica Servetelului
si nici mai mult nici mai putin ...
Decat Un Cum Se Face Sustinut Chiar
De Catre Producatorii De Materie Prima
Pentru Aceasta Tehnica
.....fara cuvinte
...taica-maica Multivers inca odata
m-ai lasat ....
Am ajuns impreuna cu Bogdan(feciorul meu)
unul dintre clopotei si un tablou si o farfurioara
cu ceva ajutor ii apartin....ca si realizare...
va las sa vedeti voi care :))









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu